2. pinsedag blir det Holy Riders Gudstjeneste i Orre Kirke kl. 19. Her blir det presentasjon av HR Sydvest,  vitnesbyrd, sang med mer, samt kirkekaffe etterpå. Anbefaler alle å stille med vest og MC. Velkommen! Hvis noen også har anledning å ta med noe godt til kaffen, mottas det med takk!